10. februar 2017

Lothepuslue

Åtteåringen anar ikkje kven Lothepus er.  Eg veit ikkje så mykje om han eg heller, men har fått med meg at han har mange fine strikkaplagg, til dømes i Kjendis Farmen.  Dette er altså ei Lothepuslue, strikka på pinnar nummer 4 i originalgarnet Dale Pure Eco Wool.
"Mamma, heiter lua LODDEN KATT, eller noko sånt..?", spurde ho, etter at ein lærar hadde kommentert lua.  Tja, to sider av same sak...?
Ekstremt dårlege bilde- seier meg lei for det- dei er tekne under eit gatelys på veg til skøyteisen.  Elles likte eg garnet veldig godt. Nydeleg å strikke av, og med pinnar nummer fire går det raskt unna.  Eg la opp 96 maskar i staden for 120, for at det skulle passe eit barnehovud.

1 kommentar:

  1. Hei, jeg vet heller ikke noe om Lothepus, men lua du har strikket var veldig fin. Den ser myk og god ut i tillegg til at fargene var utrolig fine sammen. :)

    SvarSlett